A hajós recepciós munka során a Guest Service Manager a felettes.
Célkitűzés:
Szakértően megoldja és továbbítja a vendég minden kérdését, problémáját és javaslatát; előkészíti a partraszállást, be- és kicsekkolja az utasokat, vezeti és kezeli az utas és személyzeti számlákat, valamint adminisztratív feladatokat lát el.
A folyami hajós recepciós feladatai
- Jó ismeretekkel rendelkezik az A-ROSA hajóiról, a hajó útvonaláról és városokról.
- Napi programok és tevékenységek ismerete a hajón.
- Barátságosan és professzionálisan jár el az utas minden kérdésével, kérésével, panaszával
- Vezeti a panaszkönyvet és továbbítja a Hotel Manager felé.
- Felelős a saját recepciós kasszájáért
- Együttműködik a Guest Service Managerrel
- Az éjszakai recepcióssal együtt vezetik az utasok számláit
- Segít a butikban
- Kezeli a telefonszolgáltatásokat
- Előkészít minden formalitást a ki- és beutazáshoz (PAX, Crew)
- Kezeli a Fidelio és Micros rendszereket
- Gondoskodik az adatokról a fedélzeti számítógéprendszerben
- Gondoskodik a recepció és az ahhoz tartozó területek tisztaságáról
- Adminisztratívan elszámol a Hotel Manager-nek és a közvetlen felettesének
- Felveszi és továbbítja a javításokkal kapcsolatos megbízásokat és eljárásokat
- Kezeli a HIFI berendezést és a hangosbemondót
- Segédkezik a Loading-nál
- Elkészíti a szóróanyagokat és kiírásokat az információáramlás elősegítéséért a személyzet és az utasok között
- Minden területet átfogó együttműködés jellemzi
Szükséges képzettség:
- Szakirányú végzettség hotelterületen vagy turizmusban
- Nagyon jó német és angol nyelvtudás szóban és írásban
- További idegen nyelvek ismerete előnyt jelentenek
- Legalább 2 éves recepciós munkatapasztalat
- Pozitív kisugárzás, nagyon jó kommunikációs készség és csapatszellem
- Fidelio és Micros rendszerek ismerete
- Microsoft Office programok (Word, Excel, PowerPoint) nagyon jó ismerete